Πώς μπορώ να υποβάλω μία παραγγελία;

Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας είτε τηλεφωνικά, καλώντας στο 2310 856256 ή ηλεκτρονικά ακολουθώντας τις οδηγίες του site. Έχετε την επιλογή να υποβάλετε μία ηλεκτρονική παραγγελία ως ως χρήστης κάνοντας εγγραφή και πατώντας στο εικονίδιο είσοδο μέλους.


Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω μία παραγγελία;

Αν θέλετε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε μία παραγγελία σας καλέστε μας το συντομότερο δυνατόν στο 2310 856256. Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, θα γίνει η αλλαγή. Διαφορετικά παραλαμβάνετε το δέμα σας και κάνετε την αλλαγή του προϊόντος που δε σας ικανοποιεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.


Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι θα επιλέξω το σωστό μέγεθος;

Πριν υποβάλετε μία παραγγελία συνιστάται να «κλικάρετε» στο εικονίδιο Οδηγός Μεγεθών για να δείτε τις ακριβείς διαστάσεις του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Οι διαστάσεις ενός προϊόντος ενδεχομένως να διαφέρουν ανά προμηθευτή οπότε για να αποφύγετε περιττές αλλαγές μετράτε τις διαστάσεις σας σε στήθος, μέση και/ή περιφέρεια και εξακριβώνετε σε ποιο νούμερο ανήκετε.


Πώς είμαι σίγουρη ότι έχετε λάβει την ηλεκτρονική παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το οποίο θα σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας βρίσκεται υπό επεξεργασία με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (π.χ. κωδικό παραγγελίας, κωδικό προϊόντος, τιμή κ.α.). Εφόσον η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα δεύτερο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο θα σας γνωστοποιεί τον Κωδικό του δέματός σας το οποίο θα μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε στο υπερσύνδεσμο την ΕΛΤΑ Courier που θα σας παραθέτουμε.


Μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος που αγόρασα;

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή των προϊόντων που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματός σας. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα Επιστροφή προϊόντων. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 856256 ή να στείλετε email στο returns@mariedore.gr ώστε να σας ενημερώσουμε για τα περαιτέρω. Στα προϊόντα από την ενότητα Προσφορές αλλαγές γίνονται μόνο από την ίδια ενότητα.


Υπάρχουν έξοδα αποστολής;

Για Ελλάδα: Τα Έξοδα Αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγελίες ανεξαρτήτως ποσού με πληρωμή μέσω κάρτας ή μεταφοράς χρημάτων. Με την υπηρεσία Ανρτικαταβολής, για παραγγελίες από 39€ και άνω δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες με ποσό λιγότερο των 39€ τα έξοδα αποστολής είναι 4€. Για Κύπρο: Τα Έξοδα Αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 130€ διαφορετικά τα έξοδα αποστολής είναι 10€ (Η Αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για Κύπρο). Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής.


Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με α) Αντικαταβολή (μόνο για Ελλάδα) β) Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα και/ή γ) Κατάθεση/Έμβασμα. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής.


Είναι ασφαλές να πληρώσω ηλεκτρονικά με την Πιστωτική/Χρεωστική μου κάρτα;

Η εταιρία μας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα (πρωτόκολλο SSL) για να διασφαλίσει τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές. Γεγονός που πιστοποιείται και από την «κλειδαριά» που υπάρχει στη διεύθυνση URL και συνεπάγεται τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα Ασφάλεια Συναλλαγών.


Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι το προϊόν που επέλεξα είναι διαθέσιμο;

Στην περίπτωση που το προϊόν που έχετε επιλέξει έχει εξαντληθεί θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας τηλεφωνικώς ή μέσω email για να σας ενημερώσουμε για άλλα παρόμοια προϊόντα. Στην περίπτωση που δεν ενδιαφέρεστε για κάποιο παρόμοιο προϊόν θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας.


Έλαβα ελαττωματικό προϊόν ή άλλο από αυτό που παρήγγειλα. Τί πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που λάβετε ελαττωματικό προϊόν ή άλλο από αυτό που είχατε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 4 ημερών το μέγιστο για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί. Αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο προϊόν που είχατε παραγγείλει και δε σας ενδιαφέρει κάποιο παραπλήσιο, σας επιστρέφεται στο ακέραιο το ποσό που είχατε καταβάλει. Επίσης η εταιρία αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα Τα Προϊόντα μας.


Το προϊόν που έλαβα δε μου αρέσει τελικά αλλά δε βρήκα κάτι άλλο στο site που να με ικανοποιεί. Τί να κάνω;

Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και θα γίνει πίστωση του ποσού στο λογαριασμό σας με ισχύ 2 μηνών. Αν με το πέρας αυτού του διαστήματος δεν παραγγείλετε κάποιο προϊόν, κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επισπεύσετε την αγορά σας.


Πώς θα ξέρω ότι το δέμα μου έχει φτάσει και εγώ δεν απουσίαζα;

Στην περίπτωση που απουσιάζατε όταν σας επισκέφτηκε ο υπάλληλος της εταιρίας ταχυμεταφορών, θα σας αφήσει ειδοποίηση με τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας του ώστε ορίσετε ένα ραντεβού εκ νέου ή να περάσετε εσείς από το υποκατάστημα της εταιρίας ταχυμεταφορών.